Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 12 Οκτωβρίου 2017

Σε περιμένω , μην αργείς...

 

Μην αργείς

Σαν με πλακώνει η μοναξιά
έρχεται με φούρια η καρδία
να μου φωνάζει τι αργείς
κάνε αυτο που λαχταρείς

Πάρε τηλέφωνο, δώσε σημάδι
μην με ξοδεύεις μόνη το βράδυ
πες έλα σε παρακαλώ, μην αργείς
είμαι εδώ, ξέρεις που θα με βρεις

Με την αγκάλη μου ανοιχτή
ποτέ δεν σου ήταν κλειστή
τις νύχτες μου φτάνει μια φωνή
βγαλμένη μέσα από την ψυχή
που δίπλα μου σε προσκαλεί
για να μου δώσεις λίγη πνοή

Έλα λοιπόν και μην αργείς
Δώσε το σημάδι που ποθείς
πες πως με θέλεις κι εσύ
δεν είναι δα αυτό ντροπή

Όταν η μοναξιά μεσουρανεί
δεν σωπαίνει η φωνή
που σε φωνάζει πάλι εδώ
γιατί χωρίς εσένα δεν ζω

Δεν είναι δα και μυστικό
πως με αγαπάς κι σε αγαπώ
μα τα σήματα μας δεν αρκούν
τον έρωτα μας για να πουν!
Skouliki

2 σχόλια:

  1. Οταν λεω εγω οτι εισαι ενα μεγαλειο ψυχης κατι ξερω .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα μου που ειδες το μεγαλειο;;; καλό απόγευμα.....
      κοιτα υπογραφή απο κατω: σκουλήκι λεει!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!