Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 3 Οκτωβρίου 2011

Ο λύκος της ψυχής μου - Magic de Spell




Στίχοι: Χάρης Αρώνης
Μουσική: Νίκος Μαϊντάς
Πρώτη εκτέλεση: Magic de Spell


Εγώ μεγάλωσα μ' αρχές
ανατροφή και συμβουλές
και από αυστηρούς γονείς
Οι δάσκαλοι και οι συγγενείς
σ' εμένα είχαν ποντάρει
να γίνω το καλό παιδί
αρνάκι άσπρο και παχύ
της μάνας του καμάρι

Μα ο λύκος της ψυχής μου τραγουδάει
στο δάσος της ζωής μου ξενυχτά
ο λύκος της ψυχής μου τραγουδάει
κανείς το λύκο δεν τον κυβερνά

Μα τις ελπίδες τους αυτές
εγώ τις πρόδωσα που λες
και από θρεφτάρι στο μαντρί
καλύτερα με συγκινεί
να γίνω εγώ μακάρι
λύκος μαύρος και λιγνός
του πατέρα του καημός
αντί στη γυάλα ψάρι

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!