Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2011

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ: ένα ποίημα της Ελένη Νικολάου Λεμονή

ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ


ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ

Σε γέμισε η ζωή
μηνύματα καθησυχαστικά.
Ας τους να είναι
και μην ρωτάς γιατί,
Οχλοβοή.    
Εσύ τ΄ αυτιά σου κλείσε
Πίσω σου βιαστικές οι λέξεις.
Το καλό κακό το κάνουν
μειδίασε και πες
Ευχαριστώ.
Πες πως δεν ειδές το μαχαίρι.
Πες πως δεν ένιωσες τη μαχαιριά.
Την αγκαλιά σου μίκρυνε
μην βάζεις άλλους μέσα.
Και μπρος απ΄ των ονείρων σου
το καθαρό κατώφλι
γράψε πως πρέπει όποιος θα μπει
τα πόδια να σκουπίσει
Τ΄ όνειρο μην λασπώσει
Το λευκό σου!....

Από την ποιητική συλλογή «εγώκοσμος- Ποίηση » της Ελένης Νικολάου Λεμονή …. Αθήνα 1995.
Να ευχαριστήσω την φίλη μου για τις ποιητικές της συλλογές που όχι μόνο μου χάρισε αλλά μου τις απέστειλε κιόλας ….
Την ευχαριστώ θερμά!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!