Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 2 Ιανουαρίου 2011

Η πρόοδος στις πρόσφατα φυτεμένες τριανταφυλλιές μου!

Σε συνέχεια του άρθρου μου σχετικά με το πως να φυτέψετε τριανταφυλλιές στον κήπο σας χωρίς κανένα κόστος
http://skouliki-skoulikia.blogspot.com/2010/11/blog-post_231.html
παρουσιάζω 2 φωτο μετά απο ένα μήνα φύτευσης των κλαδιών.
Τα αρχικά φύλλα που είχε το κλωνάρι ξεράθηκαν και έπεσαν, τα μάτια πέταξαν νέα βλαστάρια...
 Καλή επιτυχία να έχουν!!!!!!

θα παρουσιάζω με αυτόν τον τρόπο την πρόοδο των νέων τριανταφυλλιών μου!!!!!!!
skouliki

2 σχόλια:

  1. Τί μου θύμισες....
    ΄Ετσι έκανε η μαμά μου νέες τριανταφυλλιές.

    Προ μηνός έμπηξα στο χώμα το κοτσάνι από ένα 30φυλλο (πορτοκαλί νομίζω ήταν γιατί με είχε εντυπωσιάσει το χρώμα του) και μόλις είδα την ανάρτησή σου το θυμήθηκα, Ε λοιπόν, δείχνει πως έπιασε αφού είναι καταπράσινο και το μάτι του ετοιμο για βλαστάρι.
    Βρε λες;....
    :-)

    KAΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με ΥΓΕΙΑ!!!
    ΓΑΛΗΝΗ και ΧΑΡΑ έστω και μέσα απο τα μικρά που άλλοτε μας φάνταζαν αδιάφορα!!!


    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χρόνια πολλά και καλή χρονιά και πάλι
    Το μονο σχετικά με την τριανταφυλλιά σου που πρέπει να προσέξεις ειναι να μην μείνει απο υγρασία, σε περίπτωση που δεν βρέξει για μέρες πότισε την, ειδικά την ανοιξη.
    Επίσης τις καλύτερες ευχές μου και την αγάπη μου!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΆ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!