Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

ΕΙΜΑΙ ΤΡΕΛΗ ΓΙΑ ΣΕΝΑ, από την φίλη ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ




Το όνομά σου ξαφνικά φωτίζεται διαφορετικά
επηρεάζει την συμπλεγματική σχέση μαζί σου,
γερά δομημένη στον τόπο της ποίησης,
και αντανακλά το πρόσωπό σου πάνω στο νερό της ψυχής μου.
Τώρα το ποίημά μου φαντάζει λαμπερό σαν το όνομά σου.

Μέσα στο ποίημα η ψυχή
 δραπετεύει απ’ το σώμα
κόβει στα δύο την απόλυτη σιωπή

και κοντά σου έρχεται.
Πάλι.
 Μες στο σκοτάδι που πυκνώνει
ψηλαφεί επίμονα τις πτυχές του προσώπου σου
παρατείνοντας για λίγο την αποχώρησή σου.

Και σαν να μην έφτανε αυτό
καταβυθίζεται στο υπέδαφος της ψυχής σου
και κατατροπώνει το Εγώ σου.

Η στιγμή της ανάφλεξης έφτασε.


ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ
Τ Το ποίημα αυτό θα εμπεριέχεται στην πρώτη της Ποιητική Συλλογή που θα κυκλοφορήσει σύντομα."

Ευχαριστώ την ΕΛΕΝΗ ΣΕΡΓΙΟΥ
 που μου επέτρεψε να δημοσιεύσω το ποίημα αυτό!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!