Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Ένα ταξίδι στην Ζάκυνθο



Σήμερα νοστάλγησα το νησί μου και ξεκίνησα να κάνω ένα ταξίδι στο νησί μου

ένα ταξίδι φανταστικό, με τη βοήθεια των καλοκαιρινών μου αναμνήσεων......

ας το μοιραστούμε!


Ξεκινώντας με το καράβι από την Κυλλήνη 



 Πλησιάζοντας τη Ζάκυνθο!!!!!










Με την είσοδο στο λιμάνι ένα τάμα έχουμε όλοι οι ξενιτεμένοι: να πάμε να ανάψουμε ένα κεράκι στον Άγιο Διονύσιο.... εγώ το κάνω περπατώντας μέχρι τον Άγιο χωρίς παπούτσια...


 σε επόμενο ποστ θα δείξω και το χωριό  μου........
skoyliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!