Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 31 Αυγούστου 2010

ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ......απο την φιλη LILA KIRA


ΚΑΙ ΤΣΙΓΑΡΟ ΚΑΙ.....
Άσε και γαμ@@@@@ ο Δίας,
εποχή της αφραγκίας,
μη γα@@@@@, μη γεννήσεις
και τσιγάρο μην καπνίσεις.
Δε γα@@@σαι ρε Ξενό...,
Μας τα έπρηξες θαρρώ.

Δε μας φτάνει η ανεργία,
Δ.Ν.Τ. και αψιλία,
θα μας κάνεις κτηματίες
με δεντράκια και φυτείες.
τζάμπα μπάφο τσικολάτο
και τα ένσημα στον πάτο.

Δίχως φράγκο, γιοκ σεργιάνι,
για τεκέ μόνο μου κάνει,
κάρβουνο και μαγκαλάκι
να ξεχνάμε το Γιωργάκη.
Άντε φτύσου ρε Ξενό...
αν νομίζεις πως εγώ,
το χατίρι θα σου κάνω
και θα κόψω το τσιγάρο.


Είμαι Έλληνας με βούλα
και δεν είμαι καμιά νούλα,
φανερά η και στη ζούλα
και τσιγάρο και (μαστ...)μανούρα.
κι’ άμα λάχει και τα πάρω
ξάφνου ΑΝΑΣΤΑΣΗ.... θα κάνω.

LILA KIRA.
Ευχαριστώ την LILA KIRA, για την τιμή να μου επιτρέψει να δημοσιεύσω το ποίημα της αυτό.

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!