Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

Ο λύκος και εγω: Διονύσης Τσακνής

Στίχοι: Διονύσης Τσακνής
Μουσική: Διονύσης Τσακνής


Ψάχνω το λύκο στο δάσος, θηρίο της πόλης εγώ
ζούμε κι΄ δυο από λάθος και μοιάζουμε σαν δυο σταγόνες νερό.

Δεν έχω σημάδια στο σώμα, στα τέσσερα εγώ δεν περπατώ
κι΄ όμως -λέει-μας φτύσαν στο στόμα κι΄ απόχτησα ένα δίδυμο αδερφό.

Σε ποιο παραμύθι βουλιάζω , τον κόκκινο μου σκούφο φορώ,
δεν σε φοβάμαι, στις πόλεις ουρλιάζω και φύλακα έχω πιστό,
τον καλό κυνηγό.

Ο λύκος δεν σκοτώνει χορτάτος, εγώ και χορτάτος χτυπώ
και μέσ΄ το μυαλό μου με πάθος , το επόμενο θύμα ζητώ.

Ο λύκος φοβάται μονάχος, εγώ και μόνος μου ζω
σίγουρα έγινε λάθος, δεν έχουμε τίποτα κοινό.

Σε ποιο παραμύθι βουλιάζω , τον κόκκινο μου σκούφο φορώ,
δεν σε φοβάμαι, στις πόλεις ουρλιάζω και φύλακα έχω πιστό,
τον καλό κυνηγό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!