Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Στο περιθώριο μου σαν κυλώ

     
Στο περιθώριο μου    σαν  κυλώ

Σαν η σιωπή μου με οδηγεί
σε μια κατάθλιψη τρελή
ψάχνω να βρω μια αφορμή
για να ξεφύγω από αυτή

Σβήνω μηνύματα παλιά
αρχίζω και πάλι τα ποτά
ψάχνω να βρω το κάθε τι
χαρά που δίνει στην ζωή

Με μοναξιά σαν ποτιστεί
το άχαρο τούτο κορμί
ψάχνω τον τρόπο για να βγει
και πάλι στην κανονική ζωή

Είμαι στον πάτο  της ζωής
γι αυτό κι εσύ μην με αρνηθείς
μην με κλοτσήσεις στον γκρεμνό
τρόπο άλλο δεν έχω να σωθώ!

Στο περιθώριο  της ζωής μου
έσπασε και η αντοχή μου
κύλησα πάλι στην  σιωπή
αλλά κάνεις δεν το χει  δει!

Skouliki

1 σχόλιο:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!