Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 27 Μαΐου 2013

Χάλασε ο κόσμος μάτια μου: από την Lila Kira Stixoyrgos


Χάλασε ο κόσμος μάτια μου,
πεθαίνει η αγάπη,
ψυχορραγεί και σέρνεται
σε σάπιο μονοπάτι.



Κι' όσοι της μείνανε πιστοί,
κλαίνε, πονούν και λιώνουν,
τις στάχτες απ' τα όνειρα
κοιτούν και μαραζώνουν.

Θυμούνται αλλοτινούς καιρούς
που άνθιζε η αγάπη
και κάθε δείλι έγερνε
στης πούλιας το κρεβάτι.

Θυμούνται αλλοτινές χαρές
κι' αυγούλες μυρωμένες
που όργωνε ο έρωτας
καρδούλες ζαλισμένες.

Χάλασε ο κόσμος μάτια μου,
πεθαίνει η αγάπη,
βρωμίζουνε τα όνειρα,
βουλιάζουνε στη λάσπη.

Κι' όσοι απομείναν να μετρούν
με τον παλιό τον τρόπο,
ξεχάστηκαν στο μέτρημα
και χάθηκαν στο χρόνο.

Μα δε μετάνιωσε κανείς
πού 'νιωσε την αγάπη
κι' ας ήπιε και τον έρωτα
παρέα με το δάκρυ.

Lila Kira Stixoyrgos

Σχόλιο   από το Skouliki:  Ευχαριστώ θερμά την  καλή μου ιντερνετική φίλη  Λίλα  για την τιμή που μου κάνει να  μου επιτρέπει να  φιλοξενώ εδώ μερικά από τα έργα της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!