Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 19 Μαΐου 2013

ΠΕΤΏ ΚΑΙ ΠΑΩ ΜΑΚΡΙΑ ,,,,

ΞΕΦΥΛΛΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΟΨΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ
ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ ΞΑΝΑΖΩ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ,
ΦΕΡΝΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΣΚΟΠΟ
ΠΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΑ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ,,



ΚΙ ΟΠΩΣ ΓΥΡΙΖΩ ΤΗΣ ΣΕΛΙΔΕΣ ΜΙΑ -ΜΙΑ
ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΤΩ
ΤΑ ΟΣΑ ΖΗΣΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΔΥΟ ΠΑΡΑΙΑ,
ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΑΡΧΙΖΩ ΝΑ ΠΕΤΩ ,

ΠΕΤΩ ΚΑΙ ΠΑΩ ΜΑΚΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΠΟΥΛΙΑ ΕΤΡΑΓΟΥΔΟΥΣΑΝ
ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΙΣΙΑ ΕΜΟΙΡΑΖΑΝΕ ΧΥΜΟ
ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΜΕ ΛΑΧΤΑΡΑ ΕΜΕΘΟΥΣΑΝ ,

ΞΕΦΥΛΛΙΖΟΝΤΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ ΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ,
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΣΤΑ ΣΚΟΤΑΔΙΑ ΜΟΥ ΣΚΙΕΣ
ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΡΧΙΖΑΝ ΜΕ ΧΑΡΗ ΝΑ ΧΟΡΕΥΟΥΝ,
ΤΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ !!, ΜΑ ΑΚΟΥΣΑ ΠΝΟΕΣ ,,

ΓΙΩΤΑ ΞΕΝΟΥ ,,

Σχόλιο από Skouliki: ευχαριστώ θερμά την φίλη μου Γιώτα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω εδω μερικά απο τα ποιήματά της

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!