Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ευχαριστώ!


Ευχαριστώ:
Είναι μια λέξη που πονά,
μια λέξη που πληρώνει
όλα τα σύννεφα σκορπά
τις σχέσεις μαλακώνει…

Μια λέξη είναι μοναχά,
μα έχει μεγάλη αξία
που όταν την πεις αυτοστιγμεί
νιώθεις σαν άγγελος στη γη

Μην ντρέπεσαι ποτέ να πεις
στον άλλο, όταν το θέλεις,
«Φίλε σε ευχαριστώ πολύ»
 μου γαληνεύει έτσι η ψυχή

Ευχαριστώ πάρα πολύ
λένε κι οι πληγωμένοι…
ευχαριστούμε το θεό
που η αντοχή μας δέρνει

Μην μου στερείς λοιπόν
το Σε Ευχαριστώ να λέω
όσο το νιώθω ηθικόν
για πληρωμή να στο έχω!!!!!!!!
skouliki

4 σχόλια:

  1. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΣΚΟΥΛΙΚΙ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΜΟΡΦΩΝ ΣΚΕΨΕΩΝ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΟΙΡΑΖΕΣΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ Ντορα! να εισαι παντα καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι ακριβως....μια λέξη που πληρώνει... (γονη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλημερα Γονη, για αυτο πρεπει να μην φοβόμαστε να την λέμε οταν την νιωθουμε!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!