Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 16 Ιουνίου 2011

Να φτιάξουμε κάπαρη;;;

Αυτή την εποχή μπουμπουκιάζουν τα φυτά κάπαρη, και ανθίζουν!!!!
Είναι η εποχή λοιπόν για να φτιάξουμε την κάπαρη μας για τη σαλάτα μας!
Καταρχήν μαζεύουμε τα σκληρά μπουμπούκια (με την αφή να μην τα νοιώθεις κούφια) του φυτού, ακόμα και τα αγγουράκια καρπό όχι μεγάλα όμως μόνο τα μικρά....

Στην συνέχεια εγώ τα βάζω σε ένα μπουκάλι νερού το οποίο μετά γεμίζω με θαλασσόνερο μέχρι πάνω και το ταπώνω για να καλύπτει το νερό όλες τις κάπαρες, Το νερό αυτό, το αλλάζω επί 3 συνεχείς μέρες.
Μετά από αυτό τις βάζω σε βάζα αναμιγνύοντας θαλασσόνερο με ξύδι σε αναλογία μισό μισό…

Σε δυο βδομάδες είναι έτοιμες για κατανάλωση, διατηρούνται εκεί, ακόμα και μέχρι το επόμενο καλοκαίρι…. αν δεν τις έχεις φάει δηλαδή!…. Από γεύση;;; εγώ πάντως δεν τρώγω αυτή του εμπορίου….. την σιχαίνομαι. Τις δικές μου;; με το κουτάλι τις κατεβάζω!!!!!!!!!!!!skouliki!

2 σχόλια:

  1. Υπέροχα, θέλω τόνους τι να μου κάνει ένα βαζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ορεξη να εχεις να μαζευεις καπαρη φιλε μου...... γιατι εδω που τα λεμε θελει κοπο να μαζεψεις καπαρη ..... αλλα ειναι και η χαρα του το εκανα μονος αυτο!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!