Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Σαν κατάδικος δραπέτης: Μητροπάνος Δημήτρης



Στίχοι: Άλκης Αλκαίος
Μουσική: Μάριος Τόκας
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος


Πάλι ξεχάστηκαν τα μάτια μου στους δρόμους
κι έχω για σένα έναν έρωτα τυφλό
εσύ σε ξένη αγκαλιά γέρνεις τους ώμους
κι εγώ τη νύχτα μου σκοτώνω με πιοτό


Σαν κατάδικος δραπέτης
που δε βρίσκει άσυλο
τα δεσμά σου θα λιμάρω
μ' ένα τριαντάφυλλο
τα δεσμά σου θα λιμάρω
μ' ένα τριαντάφυλλο
σαν κατάδικος δραπέτης
που δε βρίσκει άσυλο

Μάτια κουρέλια μες στο άδειο μου το στρώμα
σε είδα χτες σαν λιποτάκτη στη βροχή
και το πικρό μου δε σε ρώτησε το στόμα
πώς ζεις ακόμα αφού η καρδιά σου είναι νεκρή

Σαν κατάδικος δραπέτης
που δε βρίσκει άσυλο
τα δεσμά σου θα λιμάρω
μ' ένα τριαντάφυλλο
τα δεσμά σου θα λιμάρω
μ' ένα τριαντάφυλλο
σαν κατάδικος δραπέτης
που δε βρίσκει άσυλο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!