Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

Εκεί στα βράχια της ακτής

   
      


Εκεί στα βράχια στην ακτή
Κάθησα με τις σκέψεις μου μαζί
Οπου με πνιγαν από το πρωί
Με όσα συμβαίνουν στη ζωή

Μόνος εκεί μόνος κι εδώ..,
Δεν μου αλλάζει το σκηνικο
Όλα τα έχω βαρεθεί
Κάτι μου θέλει η ζωή

Ένα χαρτάκι που να βρω
Ούτε μολύβι ούτε στυλό
Οι σκέψεις δεν μπαίνουν σε γραμμή
Όσα κι αν πω σε ένα σκυλί

Εκεί στα βράχια θεέ έλα κι εσύ
Κάνε το θαύμα σου να Βγει
Αυτό το βάρος που έχω εδώ
Μέσα μου τώρα και πονώ....

Κάπου στα βράχια θα με βρεις
Σαν τον τρελό μιλώ να δεις
Κι το σκυλάκι από κοντά
Να μου τεντώνει τα αυτιά..

Δύο σκιές τώρα μαζί
Μια απο με μια απο το σκυλί
Δίνουμε μια διάλεξη τρελή
Εγώ μιλώ κι αυτός αυτιά κουνει

Μόνο ο σκύλος μου κοντά
Ακολουθεί στην ερημιά
Όλα τα ακούει ο φτωχός
Τίποτα δεν κάνει δυστυχώς........
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!