Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020

Παραγγελία στο φεγγάρι

   


Το φεγγάρι πάλι αργεί
 στο στερέωμα να βγει
Ποιος το έχει αποπαρει
Και δεν θέλει να βολταρει;

Έλα φεγγαρακι βγες
Για να κάψεις τις χορδές
Μιας καρδιάς που ανησυχεί
Πόσο θέλει να σε δει

Αυτά είπα στο φεγγάρι
Και ξεκίνησε με χάρη
Στο ορίζοντα να βγαίνει
Σαν μια φλόγα αναμενη

Τώρα το φεγγάρι πανωθε μου
Με μερακλωσε θεέ μου
Μου βάλε κρασί να πιω
Και στη θλίψη να πνιγώ

Άσε τώρα αυτές τις σκέψεις
Φεγγαράκι πως θα αντέξεις
Να με βλέπεις σκυθρωπο
Φώτισε ψηλά στον ουρανό...

Και τη λάμψη τώρα στείλε
Σε εκεινη που μου πήρε
Το μυαλό και την καρδιά
Και με άφησε στη μοναξιά

Κοιτα τωρα το φεγγάρι
Με μια αχτίδα θα σε πάρει
Να σε φερει εδω κοντα
Της καρδιάς μου η παραγγελία

Skouliki












2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!