Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 31 Μαρτίου 2011

Δημήτρης Μητροπάνος: Τρελός δεν είμαι



Στίχοι: Λάκης Τεάζης
Μουσική: Σπύρος Παπαβασιλείου
Πρώτη εκτέλεση: Δημήτρης Μητροπάνος

Τα όνειρά μου σα βάζα πήλινα
που ο αέρας τα ρίχνει κάτω,
κι εσύ κοντά μου με λόγια ξύλινα
να με φωνάζεις τρελό και σκάρτο.

Τρελός δεν είμαι, σκάρτος δεν έγινα,
μόνο που νιώθω μελαγχολία,
γιατί για σένα τα πάντα έδινα
κι ας ήσουν ψέμα κι υποκρισία.
Τρελός δεν είμαι, σκάρτος δεν έγινα,
μόνο που νιώθω μελαγχολία.

Τα βήματά μου στο αδιέξοδο
κι όλο σε σένα να καταλήγουν,
κι εσύ να ψάχνεις αλλού την έξοδο
και οι κουβέντες σου να με πνίγουν.

Τρελός δεν είμαι, σκάρτος δεν έγινα,
μόνο που νιώθω μελαγχολία,
γιατί για σένα τα πάντα έδινα
κι ας ήσουν ψέμα κι υποκρισία.
Τρελός δεν είμαι, σκάρτος δεν έγινα,
μόνο που νιώθω μελαγχολία.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!