Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 14 Μαρτίου 2011

Για σένα κυρία μου!



Για σένα κυρία μου!

Ποια είσαι εσύ κυρία μου, γεμάτη όλο αγάπη
π΄καθημερινά μας συναντάς και μας μιλάς με χάδι

και μόλις σήμερα έμαθα, πως σε παιδεύει κάτι
πως έφτασες εκεί κοντά στη πόρτα για τον Άδη…
αυτό όμως δεν σε κατέβαλε το έκανες στην άκρη...
μα το χαμόγελο αυτό κρύβει από μέσα δάκρυ;;

Θαυμάζω την αγέρωχη και φιλική σου στάση
που την καρτερικότητα δεν έχεις διόλου χάσει..
Πες μου που βρήκες την καρδιά στο μάλαμα ντυμένη
που όλα ίσια και στραβά καρτερικά υπομένει;;;

Πόσα στιχάκια να σου πω;; πόσα να τραγουδήσω;
Τέτοιες ψυχές ειλικρινά δύσκολα θα αντικρύσω
ίσως στο έχουν ξαναπεί, ίσως και να το ξέρεις
μα εγώ απλά τραγουδιστά, στο λέω πως θα φέρεις
την επανάσταση ζωής όσο κι αν τυραγνιέσαι
είσαι κυρία σε όλα σου και έτσι θα κοιτιέσαι!!

Αφιερωμένο στην φίλη μου και της εύχομαι περαστικά , αν και ξέρω ότι με τον θεό κανείς δεν μπορεί να τα βάλει!
skouliki

2 σχόλια:

  1. Καλή της δύναμη!!!
    Θα πρέπει να είναι περήφανη ψυχή (δεν εννοώ φυσικά με την έννοια της υπεροψίας)

    Μπράβο και σε σένα που τη συμμερίζεσαι

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστω πολυ
    για ολα!, ονειρεμενα χρονια ωρες στιγμεγμες να περνας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!