Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Ακροβατώ


Ακροβατώ 

Ακροβατώ στα σύνορα
του λογικού της τρέλας
και λες μου φταινε τα όνειρα
που δεν θες ποτέ να τα ξεχνάς

Σαν ακροβάτης προχωρώ
από τα πρεπει στα μπορώ
βάζω στην σκέψη μου φραγμους
για να γλιτώσω τους λυγμούς

όμως κι η λογική με αγνοεί
σαν ακροβάτης με οδηγεί
μια στα πρέπει,  μια σε καημούς
μου έχει ξεφύγει πλέον ο νους....

Ακροβατώ στην λογική μου
πως κάποτε ησουνα δική μου
τώρα σε ξένα χέρια κλειδωμένη
όμως ζεις ξανά ευτυχισμένη!

Και   αφού σαν ακροβάτης  στην ζωή
άκρη για μένα  δεν θα βγει
να ρίξω θέλω από το σχοινί 
ότι στα  πίσω με οδηγεί!

skouliki

2 σχόλια:

  1. Μεγαλη απόσταση απο τα πρέπει ....εως τα μπορώ...υ΄πέροχο και αυτό Χρήστο...!! ..Γονη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γονη μου αβυσος τα χωρίζει αυτα, αλλα πάντα πάνε μαζι!!!
      σε ευχαριστω πολυυυυυυυυυυυυυυυ

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!