Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2019

Έπιασε βροχή - χαλάζι



Έπιασε βροχή
έπιασε χαλάζι
μα η αγάπη σου αυτή
ειν το μόνο που με νοιάζει

καθισμένος είμαι εκεί
στο βρεγμένο το παγκάκι
σαν το φύλλο μαραμένο
που το τρώει το σαράκι

έπιασε βροχή
χύλισε ο τόπος
η σκέψη μου όμως μόνο εκεί
στο πλευρό σου να ταν τρόπος

από εκεί σαν θα περάσεις
να μπλεχτείς μες την ματιά μου
έτσι λίγο να μου φτιάξεις
πάλι τούτη την βραδιά μου

έπιασε βροχή
έπιασε χαλάζι
μόνη μου έγνοια μόν΄ αυτή
της αγάπης σου μαράζι!

Μα   αργείς για να φανείς
δεν θα σου μίλησε κανείς
να σου πει πως είμαι εκεί
 κι η καρδια μου αιμορραγεί!

Έπιασε βροχή
έπιασε χαλάζι
μα η αγάπη σου αυτή
ειν το μόνο που με τρομάζει
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!