Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 27 Απριλίου 2018

Μίλα μου με την σιωπή, σε ακούω!

   

Πόσα ειναι που μου λένε οι σιωπές
ακόμα κι σε αυτά που εσύ δεν θες
τα δάκρυα να δείχνεις όταν κλαις
τα βλέπω στα λόγια που δεν μου λες

Αυτός που λέει τόσα πολλά
πως να σου αγγίξει την καρδιά
μια χειρονομία του άλλου σου αρκεί
μες στην ψυχή σου για να μπει

Όταν σου μιλάει η σιωπή
ειναι που η καρδιά πονεί
και ψάχνει αγάπη για να βρει
κι από λόγια έχει απογοητευτεί

Μίλα μου τώρα με σιωπή
η καρδιά μου να σε αφουγκραστεί
σου ειναι ανοιχτή για τις σιωπές
που τόσα πολλα τωρα μου λες.....

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!