Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τετάρτη 6 Μαρτίου 2013

«ΟΛΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ Τ΄ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ»: απο την Άννα Μπιθικώτση



Στίχοι-Απόδοση τραγουδιού: Άννα Μπιθικώτση
Μουσική -ενορχήστρωση: Κώστας Νικολόπουλος


ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΥΡΟΥΣ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ
ΠΟΙΟΝ ΚΥΝΗΓΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΦΤΑΝΕΙΣ
ΤΙ ΛΑΧΤΑΡΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΑΝΕΙΣ
ΜΙΛΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΣΟΥ

ΣΕ ΚΑΘΕ ΚΡΙΣΙΜΗ ΣΤΙΓΜΗ ΣΟΥ
ΤΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙΣ
ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΣΟΥ ΜΗ ΜΕ ΔΙΩΞΕΙΣ
ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΙΣΟ ΣΟΥ

ΣΕ ΑΓΑΠΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ
ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΑΣ ΑΝ ΝΙΚΗΘΟΥΜΕ
ΟΥΤΕ ΑΝ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ
ΤΑΙΝΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΒΟΥΒΗ
ΚΑΙ ΩΣ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΜΑΖΙ

ΑΒΑΣΤΑΧΤΗ ΜΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΟΙΑ ΔΥΣΤΥΧΙΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΕΙ
ΣΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΑΥΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΑΓΚΥΡΑ ΡΙΧΝΩ ΣΤΟ ΒΥΘΟ ΣΟΥ

Σχόλιο από   Skouliki: ευχαριστώ θερμά την  χρυσή ψυχούλα που ακούει στο όνομα Αννα Μπιθικώτση για την τιμή που μου κάνει    επιτρέποντας μου να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα πνευματικά της παιδιά.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!