Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Εγώ είμαι η Ελλάδα: από την Γιώτα Ξένου

  

Εγώ είμαι η Ελλάδα ποιος μπορεί
μαζί μου να τα βάλει?
Μια ιστορία αθάνατη,
πελώρια μεγάλη

΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Στον τόπο αυτό γεννήθηκαν
θεοί και δημοκράτες
εμείς δεν ανεχθήκανε
δειλούς και τρομοκράτες ,
΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Οι ρίζες μου ατέλειωτες
θεριεύουν ,προχωράνε ,
οι γνώσεις μου απέραντες
σ'ολη τη γη γυρνάνε
΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Εγώ είμαι η Ελλάδα ποιος μπορεί
τα ήθη να κλονίσει
εγώ Θεούς και ήρωες
μονάχα εχω γεννήσει
΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Εγω ειμαι η Ελλάδα η όμορφη
κι αν με κοιτούν με οικτον
ζωγραφισμένη με έχουνε
μες στον λευκόν τον οίκον ,
΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄΄
Ζωγραφισμένη να κρατώ
σπαθιατικο μαχαίρι
κι αυτός που με ζωγράφισε
του Έλληνα ήταν χέρι ,

Γιώτα Ξένου
σχόλιο από   skouliki:  ευχαριστώ την φίλη μου και  συμπατριώτισσα  Γιώτα για την τιμή που μου κάνει να μου επιτρέπει να δημοσιεύω μερικά από τα έργα της εδώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!