Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

Η ζωή δεν γερνά .......από την Καίτη Ηλιοπούλου


Η ζωή δεν γερνά

Με μαλλί της γριάς και ποπ-κορν
αγκαλιά στην αυλή των θαυμάτων
Οι καθρέφτες σε κάνουν να δείχνεις μωρό
λουσμένος στο φως των χρωμάτων

Δυο μεγάλα παιδιά που βρεθήκαν αργά
για να παίξουνε
Λούνα παρκ η ζωή που ποτέ δεν γερνά
για να τρέξουμε

Μου μιλάς μου γελάς και θαρρώ
παιδική ζωγραφιά πως κοιτάζω
Από κείνες που είχα σαν ήμουν σχολειό
και ακόμα μπορώ και μοιράζω

Καίτη Ηλιοπούλου

Σχόλιο από Skouliki: Η Καίτη Ηλιοπούλου είναι μια ταλαντούχος ανερχόμενη στιχουργός και την ευχαριστώ θερμά που μου εμπιστεύτηκε τους στίχους αυτούς για την σελίδα μου εδω, την ευχαριστώ θερμά!

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. Κατερίνα σε ευχαριστώ πολύ για την εμπιστοσύνη σου απέναντι μου!

      Διαγραφή
  2. ωωωω!!!!
    με ταξιδεψε το ποιημα αυτο
    καλη συνεχεια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. διαδρομή Φωτεινή σε ευχαριστώ πολυ για το πέρασμα σου απο εδω, ναι η Καιτη έχει το χάρισμα να σε ταξιδεύει με τις λέξεις .....

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!