Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

Κρυφτό του φεγγαριού

     


Κρεμασμένο το φεγγάρι
Από του δέντρου το κλωνάρι
Ήρθε εδώ για να με δει
Έχει κάτι να μου πει;

Ψάχνει τρόπο για να φτάσει
Στη ψυχή μου για να δράσει
Με μελαγχολεί όμως κι αυτό
Μες στο δέντρο το κρυφτό

Και με βλέπει δακρυσμένο
Τίποτα να μην  περιμένω
Όλα μου είναι τελειωμένα 
Στη ζωή έτσι ήταν γραμμένα 

Τι να πω δεν έχω λόγια
Πέταξα και τα ρολόγια
Μήνας ,χρόνος, εποχή
Δε μετράνε ποια εκεί
Όπου με έχει ξεχασμένο
Της ζωής το πεπρωμένο

Μόνος ήτανε να ζω
Σαν αγρίμι νηστικό
Που πεινάει για αγάπη
Χωρίς πόνο χωρίς δάκρυ...
Skouliki

2 σχόλια:

  1. Γιατί μόνο η αληθινή αγάπη μένει δίπλα σου, στα καλά και στα κακά μένει..... στον πόνο και στη χαρά..... η αληθινή αγάπη μένει.
    Εισαι φιλος μου αγαπημενος
    Και σε αγαπω πολυ
    Τιμη μου που με εχεις φιλη σου χτονια τωρα φιλιά αγάπης και φιλίας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μετά μου αγαπημένη
      Σωστά τα λες......τυχερός όποιος βρει όμως την αγάπη αυτή

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!