Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2021

Δως μου θάρρος να εξομολογηθώ

        


Έξω σαν βρέχει και βροντά
Πες μου αντέχει μια καρδιά
Μόνη να μένει στη βροχή
Να μην την νοιάζει να βραχεί;

Έχει αποκτήσει στη ζωή
Μια Ανοσία μοναδική
Δεν την αγγίζει ο καιρός
Ο ηλιος της είν' μοναδικό

Έξω σαν βρέχει και βροντά
Πονάει η ψυχή μου μακρυά
Από εκείνη που αγαπώ
 θάρρος δεν έχω να το πω 

Είναι η καρδιά της φωτεινή
Αγάπη να  σκορπά σε κάθε τι
Όποιος περνά από κοντά
Την θέρμη της νιώθει στη καρδιά

Έξω κι αν βρέχει τι με αυτό;
Είσαι εκει και σε αγαπώ....
Μόνο πες μου που θα βρω
Θάρρος  να τ εξομολογηθώ...
Skouliki

2 σχόλια:

  1. Είναι καταπληκτικό λυπάμαι που έπρεπε να μου κάνεις σεμινάριο πώς να το δημοσιευσω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο σου
      Με τιμά πραγματικά η άποψη σου
      Φιλιά πολλα

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!