Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2020

Σαν περπατώ....

   


Περπατησα το δρόμο μου
Χωρίς να σου μιλήσω
Αυτό ήταν το δώρο μου
Για να σε πεθημισω

Και τα κατάφερα καλα
 εχω εικόνα σου ξανά
Σε βλέπω διπλα μου εδώ
Και μου χεις γεμίσει το μυαλό

Μα και εκει μιλάς αόριστα
Μου αλλάζεις ότι γνώριζα
Τι το θελα το δώρο αυτό
Και με σε φέρω στο μυαλό;

Ακόμα και στη σκέψη μου
Δεν άκουσες μια λέξη μου
Μόνο να λες πως αγαπάς
Μα καμία απόδειξη καρδιάς....

Σαν περπατώ να θυμηθώ 
Στη σκέψη σου μην καρφωθώ
Αδιάφορα γύρω να κοιτώ
Είναι πολλά που εχω να δω!

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!