Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 31 Μαρτίου 2018

Το χειμωνιάτικο φεγγάρι



Όλοι μιλάν για το φεγγάρι
του Αυγούστου το καμάρι
τον χειμώνα όμως ειναι εκεί
στην μοναξιά να σου σταθεί

Κι αν κάνει κρύο στέκει εκεί ψηλά
ένα φεγγαρι και μου χαμογελα
λάμψη σκορπά στα συννεφα πλατιά
δεν κάνει καμιά τσιγκουνιά

κάθε αχτίνα του και μια μαχαιριά
στην πονεμένη μου καρδια
μου φέρνει στην σκέψη μου ξανά
μια όμορφη ανάμνηση παλιά

στις παγωμένες του αχτίνες
πνίγηκαν όλες μου οι μνήμες
ήταν που σε είχα αγκαλια
κι έβγαζε σπίθες η καρδια

τώρα μονάχος το κοιτώ
πίσω από παράθυρο κλειστό
στα όνειρα μου να προσπαθώ
άσκοπα πάλι να μην παγιδευτώ

Από το παραθύρι κοίταζα στον ουρανό
που είχε ένα φεγγαρι τόσο λαμπερό
μέχρι που μου είπε ψιθυριστά
γνέφοντας μου : να έχεις όνειρα γλυκά
Skouliki

8 σχόλια:

  1. Και έχει πανσέληνο απόψε!! Φανταστικό το φεγγάρι, φανταστικά μας τα λές!!! Καίτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ti αισθαντικό ποίημα!!! Ε,μα όχι μόνο το Αυγουστιάτικο φεγγάρι να μας ξυπνάει καημούς και μνήμες!
    Ολα έχουν και το καθένα ξεχωριστά τη δική του χάρη,εξαρτάται με ποιά ματιά το βλέπεις ;)
    Ονειρα γλυκά φιλαράκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαρά να εισαι καλα, σε ευχαριστώ για τα καλα σου λόγια, Παντα με τον καλό σου λόγο!
      Παντα πρεπει να έχουμε μια ευχάριστη ματια για να βλέπουμε ολα τα αντικείμενα γύρω μας....

      Διαγραφή
  3. Α και ξέχασα...ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΑΠΡΙΛΗ!!!
    Απρίλη μου ξανθέ και Μάη μυρωδάτε ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Φωτεινη να εισαι καλα χρονια πολλα και καλα, παντα με υγεια!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!