Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 10 Δεκεμβρίου 2017

Ξανά μαζί ... πάντα μαζί!



Ξανά μαζί ... πάντα μαζί!

Είσαι καρδιά αμάραντη
γεμάτη με αγάπη
όσα βάσανα κι αν σε ζώσανε
μόνο αντοχή σου δώσανε

Με ένα χαμόγελο σπαστό
στα χείλη καρφωμένο
είδα πως δίπλα σου θα βρω
την αγάπη που προσμένω

Πως άφησα στα χρόνια μας
ξένους να μας λογιάζουν
μα ήρθαν ζεστά τα λόγια μας
το πάγο για να σπάσουν

Τώρα που ανταμώσαμε ξανά
σπάσαν τα μάγια τα σκληρά
κι ένα χαμόγελο ζεστό
με αγκαλιάζει κοντά σου σαν βρεθώ

Λες η καρδιά σου κλείδωσε
κι έδωσε ότι είχε για να δώσει
όμως μια χαραμάδα μου άφησε
μέσα για να με χώσει

Ψάχνω να βρω αντίδοτο
στην τόση σου αγάπη
μα ειναι τόσο ατελείωτο
της αγάπης σου το τσουναμι

Μέσα στην τρέλα μου γρικώ
δυο μάτια ζεσταμένα
κι ότι δεν μπόρεσα να πω
μέσα εκεί ήταν γραμμένα

Αυτόν τον κόμπο στο λαιμό
που κρύβεις χρόνια τον καημό
με βρήκε έτοιμο κι αυτό
μαζί σου να το μοιραστώ!

Skouliki
Αφιερωμένο  σε  σένα ξαδερφούλα μου που  νόμιζα χαμένη  αλλά βρέθηκες ξανά στον δρόμο μου μάλλον τυχαία και μου ξανάδωσες χαμόγελων κι αισιοδοξίας  χάπια.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!