Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 29 Φεβρουαρίου 2016

Από κάποιον να πιαστώ...


Από κάποιον να πιαστώ...

Σε κούρασα ίσως πολύ
μα η καρδιά μου όλο απαιτεί
πάλι σε σένα θέλει να ανοιχτεί....
Μέσα μου νιώθω μια μαχαιριά
όπου με φέρνει δίπλα σου ξανά

Στην πόρτα σου με φέρνει να χτυπώ
μεσάνυχτα με ένα αγκομαχητό
Αχ πάλι θα σου φορτωθώ
άκου έχω πολλά για να σου πω
που μόνο με σένα μπορώ να μοιραστώ...

Ακου προσεκτικά βρε φίλη μου
και μην κοιτάς που τρέμει το χείλι μου
είναι ο κόμπος , δεν τον βαστώ,
με πνίγει μου φράζει τον λαιμό
και πάει σε δάκρυα να μου βγει
όπου κανείς δεν θέλω να τα δει...

Κανε ελαφρύτερος να ειν ο πόνος
ξεγέλασε με πως δεν είμαι μόνος
τη φωνή μου σου αφήνω να ακουστεί
αν θα με νιώσεις ξέρεις καλά εσύ
στο τέλος δική σου θα είναι επιλογή...


skouliki

2 σχόλια:

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!