Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2012

ΘΑ ‘ΘΕΛΑ!!!!!! απο την φιλη μου Lila Kira




Θά ‘θελα νά ‘μουν Αίολος
ν’ ανοίξω τον ασκό μου
και να τους στείλω όλους μαζί
στον κάτω αδελφό μου.
Αν ήμουνα ο Ήφαιστος,
θα χτύπαγα στ’ αμόνι
300 βοϊδοκεφαλές
κι’ ας σκούζαν σαν τρομπόνι.
Η Αφροδίτη αν ήμουνα,
θα έκοβα πουλάκια,
να μη γεννούν οι άτιμοι
και βγάζουν καθηκάκια.
Θά ‘θελα νά ‘μουν ο Ερμής
να πήγαινα δωράκια,
στα χέρια τους να σκάσουνε,
να γίνουν κομματάκια.
Αν ήμουνα ο Ποσειδών
σ’ ένα καράβι όλους,
στις Συμπληγάδες μάγκες μου
να έλιωναν τους κώλους.
Αχ και νά ‘μουνα ο Δίας
ν’ αμολύσω κεραυνό,
με τη μια να τους χαλάσω
και να διώξω το κακό.
Μήπως νά ‘μουνα η Ήρα,
η μαγίστρα, η κακιά,
να τους έστελνα πακέτο
στον Πολύφημο χαψιά.(μπουκιά)
Ας ήμουνα κι’ο Πρίαπος,
όλους να τους πηδούσα
μέχρι να πούνε μπιρ Αλλάχ
κι’ ύστερα τους κρεμούσα.
Θά ‘θελα νά ‘μουνα Θεός
Μόνο για ένα βράδυ,
Να έστελνα όλη τη Βουλή
Στα Τάρταρα στον Άδη
Καλώ το δωδεκάθεο
να σώσει τον πλανήτη,
να σβήσει από προσώπου γης
κάθε σκατοκαθήκι....

Lila Kira
Ευχαριστώ την φίλη μου Lila Kira, για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας να δημοσιεύω εδώ μερικά από τα έργα της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!