Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Θυμήσου : ένα ποίημα της Ελένης Λεμονή..

ποιητική συλλογή «εγώκοσμος Ποίηση »
της Ελένης Νικολάου Λεμονή ….
Αθήνα 1995.

Απόψε θυμήσου…
με τ΄ άστρα στολίσου
                  βασίλισσα
Θυμήσου εμένα…..
μονάχη κοιμήσου
σε είδα στα βράχια
              σε φίλησα
τα βράδια στοχάσου
μικρή μου ελαφίνα
που τ΄ άστρα τ΄ απείρου
        γελούσαν κι εκείνα
θυμήσου το τότε
λευκό μας ξενύχτι
θυμήσου και κλάψε
                και ρίγησε
τα χέρια να απλώσεις
πανιά να σηκώσεις
                και γύρισε!!

Από την ποιητική συλλογή «εγώκοσμος- Ποίηση » της Ελένης Νικολάου Λεμονή …. Αθήνα 1995.


 Να ευχαριστήσω την φίλη μου για τις ποιητικές της συλλογές που όχι μόνο μου χάρισε αλλά μου τις απέστειλε κιόλας ….
Την ευχαριστώ θερμά!

2 σχόλια:

  1. Η Ελένη Λεμονή δεν είναι μόνο μια διαδικτυακή φίλη, αγαπητέ Χρήστο, αλλά και μία ποιήτρια με ευαισθησίες, τις οποίες εύκολα μπορεί να αποτυπώνει στο χαρτί. Κυρίως, όμως, είναι άνθρωπος ευγενής και με ουσία σκέψης. Γι αυτό, μου είναι ξεχωριστά συμπαθής, σαν να τη γνωρίζω προσωπικά! Χάρηκα που διάβασα ποίημά της στο blog σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλη μου Χαρης, ποσο χαιρομαι που μιλας με τοσο καλα λογια για μια απο τις αγαπημενες μου φιλες και ποιητριες....
    ναι η πεννα της ειναι θαυμαστη, μου εστειλε τα βιβλια της!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!