Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013

Ο φούρνος!!!!!!!!!!!!!


                 

Ήταν μια κοπέλα που είχε αρραβωνιαστεί πρόσφατα και ένα βράδυ θα πήγαινε να κοιμηθεί στο σπίτι του αρραβωνιαστικού της . Τη συμβούλεψε λοιπόν η μάνα της .
- Τώρα που θα πας στον αρραβωνιαστικό σου αυτός σίγουρα θα θελήσει να κοιμηθείτε μαζί . Αυτό, παιδί μου , δεν είναι και τόσο κακό . Αν όμως εκεί που θα σε φιλάει σου πιάσει το στήθος εσύ να του πεις :
" Μη εδώ έχει αγκάθια και τσιμπάει . " Αν σε πιάσει πιο κάτω να του πεις : " Εδώ είναι φούρνος και καίει . " Kατάλαβες τι θα κάνεις κόρη μου ;
- Κατάλαβα , απάντησε η κόρη .
Το βράδυ λοιπόν πήγε η κοπέλα στο σπίτι του αρραβωνιαστικού της κι όταν εκεί που τη φιλούσε προχώρησε το χέρι του και της έπιασε το στήθος αυτή του είπε :
- Μην με πιάνεις εδώ . Εδώ έχει αγκάθια και θα τσιμπηθείς .
Όταν πήγε να την πιάσει πιο κάτω του είπε πάλι :
- Μην με πιάνεις ούτε εδώ . Εδώ είναι φούρνος και θα καείς .
Τότε της είπε αυτός :
- Ωραία , έχω ένα λουκάνικο να ψήσω .
Την άλλη μέρα πήγε η κοπέλα στην μαμά της κι εκείνη την ρώτησε :
- Τι έγινε κόρη μου ; Έκανες ό,τι σου είπα ;
- Ό,τι μου είπες έκανα μάνα . Αλλά όταν του είπα ότι εδώ είναι φούρνος και καίει μου είπε ότι είχε ένα λουκάνικο να ψήσει .
- Και τι έγινε κόρη μου ; ρώτησε ταραγμένη η μάνα .
- Τι να σου πω , ρε μάνα . Έγινε κάτι πολύ παράξενο . Όλη νύχτα έψηνε το λουκάνικο και το πρωί μου το έδωσε ωμό να το φάω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!