Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

Έζησα την πλήρη αγάπη

 


Θεε τι μου ζηλεύεις
Την αγάπη τι μου κλέβεις
Τι μου πήρες το σκυλί μου
Ξέρεις ήταν η ζωή μου

Τι με άφησες εκεί
Σαν σκουπίδι στη ζωή
Κάθε τι να μου θυμίζει
Ποια αγάπη μόνο αξίζει

Είχα σκύλο σαν παιδί
Που είχα τόσο ταυτιστεί
με τα μάτια μου μιλούσε
Δεν μου είπε αν με αγαπούσε

Την αγάπη τη σκορπούσε
Στη καρδιά σου σε κοιτούσε
Και σε έλιωνε με τη μιά
Της ψυχής του η ματιά

Μα σαν δώρο πριν πεθάνει
Είπε τούτο να μου κάνει
Τη στερνή πνοή να αφήσει
Κι Αγκαλιά μου να ξεψυχήσει.....
Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!