Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 13 Αυγούστου 2022

Αυγουστιάτικο φεγγάρι που χάθηκες

    


Το αυγουστιάτικο φεγγάρι
Κάρτερω για να μου πάρει
Λίγη λίπη από τη ψυχή
Μα στα σύννεφα έχει κρυφτεί

Τώρα ποιος θα με χαϊδέψει
Ποιος την πίκρα θα κλαδέψει
Που να πω το τι τραβάω
Μόνος τα μαλλιά τραβάω

Αυγουστιάτικο φεγγάρι
Άντε κάνε μου τη χάρη
Παραμέρισε λιγάκι
Εκείνο το μαύρο συννεφάκι

Βγες και πάλι στη ζωή μου
Να φωτίσεις τη ψυχή μου
Να σου βάλω στις αχτίδες
Τους καημούς μου που δεν είδες 

Μια χάρη σου ζητάω
Μόνος μου να μην παραμιλάω
Κάθε χρόνο ήσουν εκεί
Τώρα που μου έχεις χαθεί;

Μην τα δάκρυα μου στέλνεις 
Εκείνα που θελα εσύ να παίρνεις
Σαν βροχουλα μου ποτίζει
Της καρδιάς το μετερίζι 

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!