Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 6 Αυγούστου 2020

Της ζωης μου τα αλώνια

   

Έλα ζωή στα αλώνια μου
να δεις πως σε παλεύω
όλα αυτά τα χρόνια μου
τους πόνους πως μαζεύω

όσοι βρεθήκαν δίπλα μου
τα νιάτα μου αλωνήσαν
μου κλέψαν την αγάπη μου
και την καρδιά ραγήσαν

Τώρα μονάχος πολεμώ
στα αλώνια με τον χρόνο
τον εαυτό μου για να βρω
να διώχνω κάθε πόνο

Τώρα να κλάψω δεν μπορώ
έχω κι άλλες μάχες να δώσω
ότι μου απέμεινε να προσπαθώ
σκληρά για να το σώσω

Έλα ζωή στα αλώνια μου
και δώσε μου κουραγιο
τα επόμενα τα χρόνια μου
να μην γίνουν ναυάγιο...

Skouliki



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!