Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Το μουσικό κουτί


Στο χάος μέσα της μοναξιάς
 κι είπα να ακούσω ράδιο,
μα σε ποιο ράδιο θε να πας
που δεν  με αφήνει άδειο;
         
Ψάχνω στο ιντερνετ σωρό
 βρίσκω κανάλια νέα,
μα σ΄ ένα μονάχα θε να μπω
να μου κρατά παρέα:

Το μουσικό κουτάκι σου
με την ζεστή φωνη σου
σαν το ακούω τα ξεχνώ
φαρμάκια όσα κι αν έχω...

για ύπνο σαν πάω  από νωρίς,
ξενύχτι σαν δεν αντέχω,
μέσα στον ύπνο μου να δεις
στην εκπομπή σου   τρέχω!

κι αγκαλιά λάπτοτ κι εγώ
όνειρα σπέρνω μόνος
μα μέσα από του ύπνου το θεό
μένει αλάργα  ο πόνος;

Πες μας Λένα μας ξανά
γλύκες, που τόσες  ξέρεις
σπρώξε τα σύννεφα μακριά
χαρά για  να μας φέρεις !!!

skouliki

αφιερωμενο στην φίλη μου Λένα.......
που δεν λέει να κάνει νωρίς τις εκπομπές της  εδω 
http://www.artisticoradio.gr/web/ ....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!