Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Πέμπτη 22 Μαρτίου 2012

"ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΡΩΤΑ",(από την Αννα Μπιθικώτση)



 "ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΕΡΩΤΑ"

Άρωμα της λεμονιάς, τρυφερό κυκλάμινο, έμοιαζε η ζωή μου
Με τα ξέπλεκα μαλλιά, τη γαλάζια νυχτικιά,         
στου ονείρου τους βυθούς, βότσαλο η ψυχή μου.
Αφόρετο το στόμα μου, άνοιξη αφή μου, τότε...

Τώρα κάπου στα μισά , πέτρα η νύχτα και φωτιά
Φυλακή μου το παρόν κεκλεισμένων των θυρών
Οι αισθήσεις μου κραυγή, θέαμα στη παρακμή.
Μια φωνή μες τη σιωπή ,μου λέει «ντροπή»

Nύχτες των συμβιβασμών,
των απόρρητων λυγμών,
Στο λυκόφως των θεών ,
γέφυρα των στεναγμών,
Το αχάιδευτο κορμί μου

Άρωμα της λεμονιάς, τρυφερό αγιόκλημα, έμοιαζε η ψυχή μου
Τώρα με βαμμένα τα μαλλιά, μ΄ έναν έλικα καρδιά
Διεγείρω ουρανούς, παγίδα η ζωή μου
Συμβόλαιο το σώμα μου, σκούριασε το φιλί μου
Ποιος μου μιλάει για έρωτα;


ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ:ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΙΗΤΙΚΗ ΜΟΥ ΕΚΔΟΣΗ "ΑΝΤΙ ΣΙΩΠΗΣ"(ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΚΑΣΤΑΝΙΩΤΗ)

 Ευχαριστώ θερμά την φιλή μου για την τιμή που μου κάνει να μου επιτρέπει να φιλοξενώ μερικά απο τα έργα της εδώ....
ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ- ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ- ΧΡΟΝΙΚΟΓΡΑΦΟΣ
ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!