Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 22 Ιανουαρίου 2012

το ανεκδοτάκια μας: έναν οδοντίατρο βρε παιδιά!!!!!!!!!!!!

Ένας φουκαράς με πονόδοντο, ψάχνει απεγνωσμένα οδοντίατρο. Βγαίνει στο δρόμο, και για καλή του τύχη μόλις στρίβει στην γωνία, βλέπει ένα τεράστιο δόντι να ανβοσβήνει με λάμπες νέον.

 Μπαίνει στην πόρτα, ανεβαίνει τα σκαλιά και βρίσκει το γιατρό.

- Γιατρέ μου σώσε με. Πεθαίνω απ’ τον πόνο!

- Τί συμβαίνει άνθρωπέ μου;

- Μια κουφάλα με πονάει.

- Αααα, λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω.

- Γιατί;

- Εγω είμαι γυναικολόγος. Δεν είμαι οδοντίατρος!

- Και το δόντι απ’έξω που αναβοσβήνει;

- Ε, τι να σου κάνω ρε φίλε. Είχα κρεμάσει ένα μου@* και μου το κατεβάσανε!

2 σχόλια:

  1. ειχα καιρο να περασω απο εδω κα ιτο χαρηκα που ηρθα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να σαι καλα φιλε, χαιρομαι που αισθανεσαι καλα στον χωρο μου!
    καλες επισκεψεις να εχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!