Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή, 13 Νοεμβρίου 2015

Να ποιες είναι οι εγγυήσεις προϊόντων στην Ελλάδα.....


Το 2002 αγόρασα τον αντίστοιχο ηλιακό θερμοσίφωνα 160 λίτρων χάλκινο της εταιρείας sone solar system aktion με 50 χρόνια εγγύηση.
Τα στοιχεία του θερμοσίφωνα είναι:
 T16 SONNE 160 litr με δυο ηλιακούς συλλέκτες, ο οποίος και τοποθετήθηκε στον Κορυδαλλό Αττικής .
Τέλη Οκτ 2015 τυχαία είδα να τρέχουν νερά από το καζάνι του ηλιακού.
Κάλεσα την εταιρεία 30 Οκτ και της ανέφερα το πρόβλημα.
Έστειλαν τεχνικό μετά από ενοχλήσεις συνεχείς να δει την βλάβη 4 Νοε 2015, ο οποίος διαπίστωσε ότι χρήζει επισκευής το καζάνι (Boiler)ή αντικατάσταση του...
13 Νοε θα έρθει ο τεχνικός πάλι μετά από συνεχείς οχλήσεις δικές μου για να παραλάβει τον λέβητα του ηλιακού και να τον επιστρέψει επισκευασμένο τον ίδιο την 17 Νοε σύμφωνα με δήλωσή τους.
Για την όλη βλάβη μου είπαν θα πληρώσω 100 ευρώ για τα μεταφορικά και τον τεχνίτη υδραυλικό τους.
Ναι έλεγε η εγγύηση οτι η μεταφορά προς την εταιρεία και αντίστροφα βεβλαμενου συστήματος της δεν καλύπτεται από την εγγύηση της εταιρείας.
Τελικά τις 13 Νοε 2015 ηρθε ο τεχνικος και αντικατεστησε τον Boiler με νέο. Για πληρωμή ζήτησε 100 +ΦΠΑ =123 ΕΥΡΩ συνολικά. Σε αντίδραση δικη μου  για  το κόστος είπε ότι 100  εννοούν χωρίς το ΦΠΑ...
ΕΛΕΟΣ   μαύρη αγορά από "σοβαρή"  εταιρεία;;
Τελειώνοντας επισημαίνω:
1. Στην ταράτσα της πολυκατοικίας που μένω είναι τοποθετημένοι άλλοι 5 ηλιακοί θερμοσίφωνες άλλων εταιρειών, οι περισσότεροι ΟΧΙ χαλκού σχεδόν την ίδια ημερομηνία τοποθετημένοι και κάνεις από τους άλλους δεν παρουσίασε την βλάβη του δικού μου που ήταν χάλκινος και με 50 χρόνια εγγύηση.....(Είμαι άτυχος ε;;)
2. Η εταιρεία δεν απαντά καθόλου σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρά μόνο στα τηλέφωνα, τα οποία έχουν αλλάξει καθώς άλλαξε έδρα από την ημερομηνία της δικής μου αγοράς. Οφείλω να επισημάνω ότι και απαντούν στα νέα τηλεφώνα της εταιρείας  για μένα,   αλλά και είναι ευγενικοί. (Η έδρα της εταιρείας μεταφέρθηκε από το Κορωπί στην Μεταμόρφωση Αττικής.)
3. Σε περίοδο καπιταλ κοντρολ 123  ΕΥΡΩ να πληρώσω ευρώ για βλάβη για την οποία δεν ευθύνομαι είναι υπόθεση. Αλήθεια αν τον είχα αγοράσει και τοποθετήσει σε κάποιο ακριτικό νησί πόσα θα πλήρωνα για να έχω ζεστό νερό μέσα στην εγγύηση που μου δίνει η εταιρεία;;
4.15 τουλάχιστον μέρες χωρίς δυνατότητας ζεστού νερού σε σπίτι όπου κατοικεί μια οικογένεια με παιδιά δεν είναι ότι καλύτερό....
5. Αναμένω και τον φουσκωμένο λογαριασμό της ΕΥΔΑΠ, για το νερό που έτρεχε από τον σπασμένο θερμοσίφωνα,μέχρι να τον αντιληφθώ ότι έχει βλάβη και να κλείσω την παροχή νερού.
6. Να  με ενημερώνουν για τιμές χωρίς το ΦΠΑ  προτρέποντας εμμέσως στην μαύρη αγορά χωρίς έκδοση ανάλογης απόδειξης, δείχνει εταιρεία με κύρος;

Τα συμπεράσματα δικά σας κύριοι....

 Ετσι θα πάμε μπροστά σαν χώρα;;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!