Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 23 Μαΐου 2015

Εχουν γίνει πολύ περίεργες οι γυναίκες!


1. Η μία φίλη μου παρεξηγήθηκε,επειδή είπα οτι πρέπει να βάλει αυτόματο πωλητή προφυλακτικών στην κρεβατοκάμαρα της!

2. Η αλλη νευρίασε που την ρώτησα αν τα χάρτινα πιάτα που εβαλε να φάμε ειναι το καλό της σερβίτσιο!

3. Μία θύμωσε πολύ επειδή με ρώτησε τι ειδους αντρα πρέπει να βρεί και της είπα...:
-Απελπισμένο..!

4. Η επόμενη εφυγε απο την παρέα γιατι ελεγε οτι εχει ολους τους αντρες στα πόδια της και εγω σχολίασα...
-Ανάμεσα..!

5. Η μόνη καλή τελικά ειναι αυτη που εχει λίγο αλτσχάιμερ και μου δίνει κάθε εβδομάδα 100 ευρώ για την γιορτή μου!!!

2 σχόλια:

  1. Πω,πω,έχουν αγριέψει οι γυναίκες!
    Πάλι καλά που υπάρχει και αυτή με το αλτσχάιμερ να ισορροπήσει τα πράγματα!
    Τις φιλούρες μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εχεις δικιο Χριστην, χαχαχχαχαχαχαχ να εισαι καλα, καλησπέρααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!