tag:blogger.com,1999:blog-7868396711051799364.post8920675652478912232..comments2024-02-28T19:49:02.712+02:00Comments on ΟΝΕΙΡΕΜEΝΑ ΧΡΟΝΙA: Το F/B «Μάρθα» πέθανε και επίσημα....skoulikihttp://www.blogger.com/profile/00746086349100156626noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-7868396711051799364.post-28844825038456557572017-02-23T07:02:40.854+02:002017-02-23T07:02:40.854+02:00Giannis Aktyp σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωσ...Giannis Aktyp σε ευχαριστω πολυ για την ενημερωση σου. καλη συνεχεια!skoulikihttps://www.blogger.com/profile/00746086349100156626noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7868396711051799364.post-68238546099849466562017-02-23T05:45:48.584+02:002017-02-23T05:45:48.584+02:00Το Ο/Γ-Ε/Γ MARTHA ήταν εκείνο που με το κλειστού ...Το Ο/Γ-Ε/Γ MARTHA ήταν εκείνο που με το κλειστού τύπου χαρακτήρα του άνοιξε νέους δρόμους για τη Ζάκυνθο, τους ζακυνθινό και τον τουρισμό του νησιού. Είχε προηγηθεί ο εφοπλιστής Τυρογαλάς που το 1959 είχε καταργήσει στην πράξη τη γραμμή Πειραιά Ζάκυνθο συνδέοντας το νησί με την απέναντι Κυλλήνη με το Ζάκυνθος που για πολλά χρόνια εξυπηρέτησε και θάλασσα κούνησε τους ζακυνθινούς. Μετά ο Κάρδαρης έφερε τον Άγιο Διονύσιο στην αρχή ανοιχτό και όταν ήρθε το Martha το έκλεισε. Για το Martha λοιπόν ήταν το πλοίο που επειδή ήταν κλειστού τύπου ταξίδευε μέχρι και με οχτάδα. Επανάσταση για την Ζάκυνθο. Όμορφο πλοίο που όμως πολεμήθηκε άγρια από τοπικούς πράκτορες, εφοπλιστές και την τότε κυβέρνηση, παρ όλο που είχε σαν μικρούς συνιδιοκτήτες μερικούς λεωφορειούχους του ΚΤΕΛ Ζακύνθου. Έτυχε να πάω δύο φορές μαζί του εκδρομή στα Στροφάδες. Όμορφα χρόνια και για τη Ζάκυνθο και για το πλοίο που υπήρξε προπομπός των πολύ καλών πλοίων που ταξιδεύουν σήμερα στο νησί.Giannis Aktypnoreply@blogger.com