Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Κυριακή 22 Απριλίου 2018

Σαν μου μιλά η καρδιά σου!

Όταν μιλά η καρδια και βγαίνει σε στίχο απο την αγαπημένη μου ξαδερφούλα.
Σε ευχαριστώ πολύ για την όλη αγάπη που μου δίνεις και μην ντρέπεσαι για τον στίχο σου αγγίζει την καρδια μου!
Έτσι θα παραθέσω τον στίχο σου κι ας μην θες να βάλω το όνομα σου...
    

Για σένα ξάδερφε...

Παιδί μικρο σαν ήσουνα
κανείς δεν σε κοιτούσε
πέρναγες δίπλα μας σκυφτός
κανείς δεν σου μιλούσε

Μεγάλωσες μας έφυγες
κανείς δεν σε ρωτούσε
πως ησουνα, πως ένιωθες
καλά αν τα περνούσες

Περάσαν χρόνια πολλά
και χρόνια να σε ειδούμε
και ξαφνικά ήταν γραφτό
να ξαναειδωθούμε

Μέσα στο βλέμμα σου αυτό
ποτέ δεν θα ξεχάσω
αγάπη είδα στα μάτια σου
μεγάλη η αγκαλια σου...

Τώρα που βρήκα εσένα
αγάπη να μου δώσεις
κοίτα εσύ εμένα
ποτέ να μην προδώσεις !
Φ . Π.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!