Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ απο την Μοσκιού Λίτσα


ΤΕΛΟΣ ΣΤΑ ΟΝΕΙΡΑ

Από σήμερα τέλος τα όνειρα
και μην τολμήσει κανείς να πει
πως τα όνειρα
δεν έχουν ημερομηνία λήξης
πως δεν σταματάνε ποτέ.
Τι ξέρεις εσύ από ανταλλαγές…
εγώ αντάλλαζα χρόνια
για την τρέλα
την όποια λογική μου
μέσα σε μια νύχτα ξόδευα
τις αντοχές μιας ολόκληρης ζωής
και το ξημέρωμα
άλλαζα σεντόνια
έθαβα κρυφά
τους πνιγμένους αναστεναγμούς
και πάλι απ’ την αρχή
μέχρι που γέμισα μέσα μου
αμέτρητους τάφους
και δε χωράω πια άλλους.

ΛΙΤΣΑ ΜΟΣΚΙΟΥ

Σχόλιο από Skouliki
Ευχαριστώ την διαδικτυακή μου φίλη Μοσκιού Λίτσα για την τιμή που μου κάνει επιτρέποντας μου να δημοσιεύω κάποια από τα πνευματικά της παιδιά....ποιήματα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!