Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Σάββατο 21 Οκτωβρίου 2017

Το βλέμμα σου το παγερό


Το βλέμμα σου το παγερό

Αυτό το βλέμμα σου το παγερό
να με κοιτάζει δεν μπορώ,
πως να σε αντικρίσω φιλικά
μέσα από αυτή σου τη μάτια;

Γιατί η ματιά σου η ζεστή
έριξε πάγο και σιωπή
άραγε τι σου χει συμβεί
κι ήρθε αυτή η ανατροπή;

Είμαι η αιτία τωρα εγώ
που έγινε τώρα τόσο ψυχρό
κι αντί για βλέμμα φιλικό
να με αντικρίζεις σαν εχθρό

Στο παγωμένο βλέμμα σου
πεθαίνει κάθε ψέμα σου
πως κάτι ένιωθες για μας
αλήθεια ειναι πως δε με αγαπάς

Και συνεχίζω να κοιτώ
στα μάτια σου ψάχνω να βρω
μια ηλιαχτίδα από παλιά
σαν αυτή που είχα αγκαλιά...

Skouliki

4 σχόλια:

  1. Απαντήσεις
    1. δεν ψαχνω.... ολα αδικα σε τουτη την ζωη, αλλα πρεπει να τα λέμε.... οχι οτι μας πιεζουν ολα να τα καταπίνουμε... και το λεω!

      Διαγραφή
  2. ΜΗ ΚΑΤΑΠΙΝΕΙς ΤΙΠΟΤΑ ΦΙΛΕ ..............ΦΤΥΣΤΑ !!!!!!!!!!!!!
    ΑΓΑΠΩΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΦΙΛΙΚΗ ΨΥΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ειναι να καταπινεις πλεον τιποτα Λετα μου.... ολα υπο το φως του ηλιου ειναι, καλημερα σου, κι εγω σε αγαπω φιλαρακι μου!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!