Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 20 Οκτωβρίου 2017

Η σκιά της φωνής σου


Η σκιά της φωνής σου

Όταν το τηλέφωνο χτυπά
από την δική σου την μεριά
τα καρδιοχτύπια μου πολλά
από μια αγάπη που δεν γερνά

Ένα σου μήνυμα χαρά
μου φέρνει μόνο στην καρδιά
δεν έπαψα μάθε πότε
να σε αγαπώ δικέ μου θησαυρέ

Μα ακούω την φωνή σου
ακόμα κι όταν δεν είμαι μαζί σου
παντού η σκιά της με ακολουθεί
αλλά σε τίποτα δεν φταις εσύ

Είναι η σκιά από μια φωνή
που στα αυτιά τώρα ηχεί
από μια αγάπη περασμένη
αλλά ποτέ της ξεχασμένη!
Skouliki

8 σχόλια:

  1. Είναι όμορφο να αγαπά κανείς είτε το ξέρει ο άλλος είτε όχι!!! Ανεβάζει τη δόνηση !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ε οχι να μην το ξερει, δεν εχει αξια...... ποναει..... πες το και ας φας πορτα!
      Και οι δονησεις για τους σεισμολογους! αχχαχχαχα καλημερα!

      Διαγραφή
  2. Αλλη μια εξομολόγηση....καρδιάς... ( γονη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Λετα μου αμοιβαία τα αισθήματα, κι εγω σε αγαπω φιλαρακι μου και ειμαι ευτυχής που σε γνώρισα, καλημέρα!

      Διαγραφή
  4. Αυτο που δεν χτυπαει πια το τηλ ποναει πολυ.Που λει και το τραγουδι να ακουσω τη σκια σου να μου φωναζει ΓΕΙΑ ΣΟΥ.Καλο σαββατοκυριακο να εχετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λιτσα μου εχεις απόλυτο δίκιο.....
      Ετσι κι αλλιως πονεμένος εισαι, αν δεν χτυπάει το τηλέφωνο τουλάχιστον δεν τρεφεις κρυφές ελπίδες.... καλό Σαββατοβραδο!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!