Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017

Η μουσική παράσταση " ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ... ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ 1922- 2005" στην Ζάκυνθο!

" ΑΠΟ ΤΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΜΟΥ... ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ 1922- 2005"
ΜΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗ   ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΒΑΣΙΣΜΕΝΗ ΣΤΟ ΟΜΟΤΙΤΛΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΗΣ ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ΓΙΑ 17η ΣΥΝΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΘΑ ΛΑΒΕΙ ΧΩΡΑ ΜΕ ΕΙΣΟΔΟ ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΤΗ ΖΑΚΥΝΘΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΚΟΠΟΥΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ "ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ" ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΑΡΑΚΙΝΑΔΟΥ ΣΤΙΣ 7.30 Μ.Μ 

Μερικά  άπω τα λόγια της  δημιουργού ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ για το μουσικό αυτό αφιέρωμα:
Ξεφυλλίζοντας τις σελίδες του βιβλίου μου με το τίτλο " Από το ημερολόγιό μου... Γρηγόρης Μπιθικωτσης 1922- 2005" για τις δράσεις και τους σκοπούς του Συλλόγου Ζακύνθου "Το όνειρο του παιδιού" τη Κυριακή 22 Νοεμβρίου στο πολιτιστικό Κέντρο Σαρακινάδου στις 7.30 μ.μ, θα ταξιδέψω μέσα απο τις αφηγήσεις μου νοητά το Ζακυνθινό κοινό,μνήμη τη μνήμη, τραγούδι το τραγούδι, στη ζωή και το έργο του ακριβού μου πατέρα Γρηγόρη,του μύθου Μπιθικωτση έτσι όπως τη βίωσα, μου την αφηγήθηκε ο ίδιος και τη κατέγραψα στο ημερολόγιο μου που έγινε βιβλίο και κυκλοφόρησε το 2006 από τις εκδόσεις ΕΛΛΗΝΙΚΆ ΓΡΆΜΜΑΤΑ αποτελώντας πνευματικό μου έργο. Ο σκοπός ιερός. Η είσοδος ελεύθερη και το ευχαριστώ μου μεγάλο στον πρόεδρο του Συλλόγου υπέροχο ερμηνευτή και μαέστρο Δημήτρη Κάνδηλα ,τα εξαίρετα μέλη του Συλλόγου, τους διακεκριμένους μουσικούς και την εξαίρετη χορωδία "Το όνειρο του παιδιού" που φιλικά θα συμμετέχουν μαζί με τους καταξιωμένους συνεργάτες μου, τον ερμηνευτή Σωτήρη Δογάνη στο τραγούδι και την Κατερίνα Μεγάλου στο τραγούδι και στο πιάνο . Ευχαριστώ ολοθερμα όλους τους ευγενικούς υποστηρικτές της μουσικής μου παράστασης που για 17η χρονιά παρουσιάζω με μεγάλη επιτυχία σε Ελλάδα και εξωτερικό έχοντας ξεπεράσει τις 500 και πλέον παραστάσεις. Τέλος κι αρχή η μνήμη εδώ δεν έχει.!
ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ




ΑΝΝΑ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗ ΠΟΙΗΤΡΙΑ- ΠΕΖΟΓΡΑΦΟΣ- ΧΡΟΝΙΚΟΓΡΑΦΟΣ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΑΞΕΧΑΣΤΟΥ SER ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ....

3 σχόλια:

  1. Καλησπερα σας.να ξερατε τι μου θυμισατε τωρα.Οταν πηγαινα γυμνασιο ειχα παθει τετοιο κολλημα με τονΜπιθικωτση που πηγαινα πολυ συχνα να παιρνω δισκους και παρακαλουσα για αφισσες του.και ετσι ο κυριος μου κολλησε το παρατσουκλι.γεια σου ΜΠΙΘΙΚΟΤΣΗ με χαιρετησε.Και μαλιστα μπροστα στον μπαμπα μου.αντε τωρα να εξηγησεις.σας κουρασα ομως.Να περασετε καλα και τραγουδηστε και για εμενα.Τους χαιρετισμους μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαιρομαι Λιτσα που η σου γενησσε το αφιέρωμα αυτο τόσες αναμνήσεις!!!!
      καπως ετσι με αποκαλούσαν κι εμένα.... Μπιτσικόκο..... παράφραση και παρατσούκλι!

      Διαγραφή
  2. Μπράβο!! Να τον μάθουν και οι νέοι και να χαρούν οι μεγάλοι!¡

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!