Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου 2017

Για την Μάνα....


Για την μάνα...

Κλείνει ο κύκλος της ζωής
στο νεκροκρέβατο σαν δεις
τα μάτια της μάνας σου κλειστά
μάτια που δεν θα δεις πια ζωντανά

Όμως σε κάθε πόνο μια φωνή
θα σε ακολουθεί σαν ιαχή
παιδί μου πρόσεχε πολύ
να μην πονέσεις στην ζωή

κι εκεί στο τέλος οι ένοχες
πάντα καλύπτουν τις καρδιές
για λέξεις που δεν είπαμε πότες
και πράξεις που μεινανε μισές

Έλα παιδί μου να σε δω
φτάνει το τέλος μου, να σε χαρώ
Έλα βρε μάνα μην το λες
δεν θα πεθάνουμε πότες!

Και σαν δεν βρέθηκες εκεί
στην τελευταία της πνοή
μάθε και πάλι της μάνας την ευχή
είχες, για να σαι καλά μες την ζωή!

Στην μνήμη της μάνας η μορφή
κυριαρχεί σαν μια φιγούρα δυνατή
που όλα τα αντέχει στην ζωή
που εμείς μένουμε πάντα μικροί...

Έκλεισε ο κύκλος της ζωής
κι αν δεν πρόλαβες να δεις
για τελευταία σου φορά τη μάνα
θα χεις την παρέα της τώρα για πάντα!!!!
Skouliki

Αφιερωμένο στην Λουκία που άδικα νομίζει ότι έφυγε από κοντά της η μάνα της, όχι από την ζωή έφυγε Λουκία μου , μα τώρα θα ειναι για πάντα κοντά σου!
 

3 σχόλια:

  1. Αγαπημενε μου φιλε γιαυτο σε αγαπω πολυ γιατι εχει ψυχη βαθυα!
    Λουκιτσα μου κουραγιο και να ξερεις παντα θα ειναι διπλα σου!!!!!!
    Σας αγαπω πολυ και τους δυο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λετα μου σε ευχαριστω πολυ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Η Λουκια μας περναει τις δυσκολιες της, δεν ειναι μικρο πραγμα η απώλεια της μανας!

      Διαγραφή

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!