Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Πίνω αλλά γιατί;;

 

Πίνω αλλά γιατί;;

Εγώ δεν έπινα ποτά
είχα γλυτώσει από αυτά
τώρα το τσούζω το κρασί
παρηγοριά ψάχνω εκεί

Κάθε βραδάκι σαν θα ρθει
παρέα τώρα θα με βρει
με ένα ποτήρι να μεθώ
τα όνειρα μου να αποπλανώ

Εγώ που δεν έπινα ποτέ
και στα όνειρα έλεγα ναι
η σχέση μας όμως αυτή
ήταν που με έκανε μπεκρή

¨Ενα ποτήρι δεν μου αρκεί
για να ελέγξω την ορμή
παντού να σε αναζητώ
στον παρελθόν μου θα καώ

Με το δικό σου το ποτό
μεθάω τώρα το μυαλό
κι άσκοπα ψάχνω για να βρω
τρόπο από το αδιέξοδο να βγω

Skouliki

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!