Αν σε μισήσουν: αγάπησέ τους, Αν σε πληγώσουν: λάτρεψέ τους, Αν σε πικράνουν: συγχώρεσέ τους... Μην ξεχνάς: ΕΙΝΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ!

Παρασκευή 14 Ιουλίου 2017

Παραλία.... όλα εκεί!


Παραλία το καλοκαίρι
με τον καφέ στο χέρι
τι είναι αυτά που βλέπω ,
δεν ξέρω πως αντέχω
γύρω τόση ομορφιά
τι λαχταριστα κορμιά!!

Κορμάκια ξαπλωμένα
στη σειρά αραδιασμένα
απολαμβάνουν τώρα χάδια
πασαλειβονται με λάδια
να αποφύγουν ήλιου σημάδια

Σα μπουγάδα απλωμένη
στη σειρά αραδιασμένη
απολαμβάνουν κρυφές ματιές
πάνω τους των αγοριών πολλές

Θεέ μου τόση ομορφιά
 μου ανάβουνε φωτιά
τα μπικίνι που φοράνε
στον διάολο με πάνε,
έρχεται κι ανάβεις τόσο
που λες όλα θα τα δώσω!!!

Και στο σκηνικό μου αυτό
πριν προλάβω να χαρώ
σκάει εμπρός μου ενα βουνό
να στεκει   η  χοντρή εκείνη
 και μου  κρύβει τα μπικίνι....
skouliki



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σε ευχαριστώ που ήρθες να με επισκεφτείς, Μιας και ήρθες κανε τον κόπο και γράψε εδώ το σχόλιο σου!